У науково-методичній літературі існує загальний алгоритм виконання проекту.
І. Етапи проектування
1.  Організація проекту:
•     визначення теми й мети проекту;
•     формулювання проблеми;
•     гіпотези щодо її розв'язання.
2.  Планування діяльності в проекті:
•     визначення джерел інформації;
•     описування бажаних кінцевих результатів;
•     розподіл завдань.
3.  Дослідження теми проекту:
•     добирання необхідної інформації;
•     аналіз зібраної інформації;
•     висновки, пропозиції.
4.  Результати:
•     оформлення результату;
•     демонстрація (презентація) результату;
•     оцінювання й підбиття підсумків.
II. Діяльність учасників
Існує стандартний алгоритм проектної діяльності, що містить у собі декілька етапів:
1.  Пошуковий
•     Визначення теми проекту;
•     пошук і аналіз проблеми;
•     постановка мети та завдань проекту;
•     визначення типу проекту за кінцевим результатом.
2.  Аналітичний
•     Добирання і вивчення інформації;
•     аналіз наявності інформації;
•     пошук оптимальних способів досягнення мети та завдань проекту, побудова алгоритму діяльності;
•     складання плану реалізації проекту;
•     аналіз ресурсів.
3.  Практичний
•  Виконання запланованих операцій;
•     контроль якості;
•     внесення змін у роботу.
4.  Презентаційний
•     Підготовка презентаційних матеріалів;
•     презентація проекту;
•     вивчення можливостей використання результатів проекту.
5.  Контрольно-аналітичний
•     Аналіз результатів виконання проекту;
•     оцінювання якості виконання проекту.
            Застосування методу проектів дозволяє забезпечувати тісний взаємозв'язок навчальної й позаурочної діяльності, що сприяє розвитку творчої самостійності учнів. Залежно від складності, проекту вчитель може бути сам його учасником.               | 
Типи проекту | 
Мета проекту | 
Визначення складових частин моделі проекту | 
| 
Дослідницькі | 
Дослідження та презентація певного об'єкта — процесу або явища, що сприяє виникненню проблемної ситуації | 
1.  Тема. 
2.  Мета і завдання. 
3.  Об'єкт і предмет дослідження. 
4.  Методи дослідження. 
5.  Практичне значення. 
6.  Очікуваний результат. 
7.  Презентація. 
8.  Рефлексія | 
| 
Інформаційні | 
Пошук та презентація інформації про певний об'єкт чи явище | 
1.  Тема. 
2.  Мета і завдання. 
3.  Об'єкт чи явище дослідження. 
4.  Пошук, аналіз, добирання та структурування інформації. 
5.  Визначення головного та оформлення. 
6.  Презентація. 
7.  Рефлексія | 
| 
Прикладні практико-орієнтовані) | 
Створення конкретного продукту, практичних напрацювань | 
1.  Тема. 
2.  Мета і завдання. 
3.  Очікуваний результат. 
4.  Технологія виконання. 
5.  Презентація продукту. 
6.  Рефлексія | 
| 
Творчі | 
Створення продуктів творчої діяльності | 
1.  Тема. 
2.  Мета і завдання. 
3.   Очікувані результати та форми представлення. 
4.  Опис технології діяльності. 
5.  Презентація. 
6.  Рефлексія | 
| 
Ігрові | 
Моделювання соціальних та ділових стосунків в організованій ігровій діяльності | 
1.  Тема. 
2.  Мета і завдання. 
3.  Розроблення сценарію гри. 
4.  Гра. 
5.  Рефлексія | 
 Система
виховної роботи в закладі.
Велика увага
педагогами Підвисоцького БДЮТ 
приділяється виховній роботі з учнями . Мета, яку ставить перед собою
колектив педагогів  є
«Формування
і розвиток соціально-активної особистості з почуттям національної
самосвідомості і патріотизму».  У
конкретно визначеній меті  набувають
актуальності методи виховання особистості, її поглядів, переконань та ідеалів.
Особливий
акцент робиться на патріотичному вихованні підростаючого покоління. Розробленo  проекти  -  «Біль і пам’ять
Зеленої Брами» та «Спогад із минулого». 
  За першим прoектом
проведено:
-        
оновлення стендів у місцевому краєзнавчому
музеї  і поповнено новими матеріалами зібраними
вихованцями БДЮТ,
-        
прийняли участь у науково-практичній
конференції «Зелена Брама»-героїзм – трагедія – пам’ять»
, та у круглому столі «Бойовими сторінками Зеленої Брами», на який з’їхались
представники з різних міст України, а також з Москви і Санкт-Петербурга.
-        
гуртківці БДЮТ були учасниками урочистоcтей в урочищі «Полковничому»,  коли відбувалось перезахоронення   воїнів,
які загинули під час Великої Вітчизняної війни.
-        
Педагогічним колективом і вихованцями БДЮТ
проведено мітинги-реквієми до 70-ї  річниці початку Великої Вітчизняної війни та
до річниць святкування Великої Перемоги.
-        
 Колективом драматичного гуртка поставлено
виставу «Біль і пам’ять Зеленої Брами», з якою виступили в
райцентрі та у військовій частині м. Кіровограда.
 За проектом «Спогад із минулого» до 70-
річниці Перемоги Великої Вітчизняної війни та 70-річчя визволення України від
німецько-фашиських загарбників розроблено: 
-        
літературний районний дитячий конкурс «Творчість
юних, що торкається душі» 
 Номінація :
«Хай подвиг їх у тлі років не стреться,
навіки буде в пам’яті людській»;
 - Збираються матеріали спогадів ветеранів,
учасників,  дітей  війни;
-  Направлені листи на батьківщину Героя
Радянського Союзу Михайла Сергійовича Лисова , який загинув при визволенні
нашого краю в березні 1944 року.
- Гуртківцями
драматичного гуртка, який працює на базі Кам’янецької ЗШ проведено зустріч з 93-х
річною учителькою-пенсіонеркою Зіменко Зіною Пилипівною, в
будинку якої помер ранений Герой Радянського Союзу  М.С. Лисов. 
- За   спогадами
 учительки  Зіменко З.П  написано виставу «Спогад із 44-го», яку було
поставлено в місцевій школі і на районному огляді дитячих театральних колективів
шкіл району, де здобуто перше місце.
-        
Віднайдено 
та розчищено могилу,  розстріляних
євреїв  в 1941 році в нашому селі,
планується відремонтувати огорожу та встановити табличку з написом.
- Приймаємо
участь  в  обласній акції «Зірка пам’яті»,
відвідуєм ветеранів, надаємо допомогу по господарству, вітаємо концертами зі
святом.
- Запланований
зліт юних туристів шкіл району  по темі
«Бойовими дорогами війни». 
      Велика увага приділяється громадському
вихованню дітей, а це: набуття молодим поколінням соціального досвіду
успадкування духовних надбань українського народу, формування громадянина
української держави.
Цікавими формами
роботи є бесіди «День Незалежності України», «Державний прапор»,  диспути : «Почуття власної гідності»,
«Виховання себе, як особистості», «Людська гідність», круглі столи «Україна
вчора і сьогодні»,  вечори  для старшокласників «І не рік, а криваве
клеймо», « В історію свою візьми нас, Батьківщино». Проводяться зустрічі з
заслуженими людьми села. Династією офіцерів Очеретніх : Валентином, Петром,
Володимиром і Олександром., представником пошукового загону «Пошук» Фартушним
Анатолієм Івановичем, який ось уже напротязі десятка років очолює пошукові
роботи по подіях Великої Вітчизняної війни в урочищі «Зелена Брама» та
прилягаючій території.
     В
системі родинного та національного виховання культорганізатор БДЮТ разом з
керівниками гуртків розробили виховні заходи.  Для молодших учнів ігрові програми «Козацькому
роду нема переводу», «Маленькі козачата», « Я і моя сім’я», для середніх і
старших учнів відкриті заняття, свята, вечори :      «І
на тім рушничкові»,  «Обереги твої,
Україно!»,  Андріївські вечорниці, «До
нас завітай Святий Миколай», «Різдвяний вертеп», Масляна, «Не  я б’ю верба б’є..», «Свято Пасхи».
